• بازگشت به صفحه اصلی
  • dinsdag 20 mei 2008

    پيام وكلای محترم ولسی جرگه به مناسبت تدوير قورلتای

    پيام وكلای محترم ولسی جرگه به مناسبت تدوير قورلتای
    موئسس فدراسيون فرهنگی توركان افغانستان
    دوستان نهايت گرامی ، دانشمندان و اساتيذ محترم فريخته گان و فرهنگ پويان ارجمند ، همشهريان و هموطنان عزيز مقيم در خارج ،
    السلام وعليكم و رحمت الله !
    اجازه بدهيد از نام خويش و وكلای محترم ولسی جرگه صميمی ترين تبريكات و تهنيات خويش را به مناسبت تدوير نخستين گردهمآئی فدراسيون فرهنگی تركهای افغانستان مقيم در اروپا را خدمت هريك از اشتراك كننده گان و اعضای محترم اين فدراسيون تقديم داشته موفقيت ها و كامگاری هاي تانرا در همه عرصه های زندگی بخصوص در امر معرفی و شناسائی فرهنگ جامعه اسلامی و از آنجمله مدنيت ديرپا و گران ارج تركهای جهان و افغانستان از خداوند لايزال استدعا نمايم .
    تصميم تآسيس فدراسيون فرهنگی تركهای افغانستان درخارج قدم بسيار جدی در امر تعالی ، رشد و شگوفائی دست آورد های معنوی تركهای افغانستان در خارج است . ازينرو تآسيس آنرا برای هريك از دوستان كه درين راه مساعی و تلاش خستگی ناپذير انجام داده اند ، تبريك گفته و به دانشمندان و نخبه گان محترم موئسس اين فدراسيون كه از نزديك با ايشان آشنائی دارم در راه خدمتگذاری های بيشتر موفقيت زياد آرزو ميكنم .
    نسبت مصروفيت های زياد وظيفوی نتوانستم در احتفال بزرگ فدراسیون فرهنگی تركهای افغانستان اشتراك كنم كه ازين بابت معذورم خواهيد داشت و آرزو ميكنم كه در سفر قريب الوقوع خويش در اروپا خدمت هريك از دوستان برسم و از داشته های فرهنگی و معنوی آنها فيض و لذت ببرم .

    ينه بير مرتبه ايش لرينگيزگه موفقيت تيلب هر يرينگيزنی الله تعالی گه تابشيرمن !

    حرمتلربيلن
    افغانستان ملی كينگاشی ملت وكيلی ،
    سردار محمد رحمن اوغلی
    كابل - افغانستان
    ۱۷ - ۰۵ - ۲۰۰۸

    Geen opmerkingen:

     
  • بازگشت به صفحه اصلی