• بازگشت به صفحه اصلی
  • woensdag 21 mei 2008

    پيام الحاج عبدالقيوم ملكزاد از شهر انقره

    پيام الحاج عبدالقيوم ملكزاد بمناسبت قورلتای موئسس فدراسيون فرهنگی توركان افغانستان
    بسم الله الرحمن الرحیم
    خدمت دوستان گرامی ، فرهیختگان وهمدلان !
    ازسرزمین زیبای ترکیه ، صمیمانه ترین احترامات قلبی وسلام های گرم خود را خدمت تک تک شما عزیزان تقدیم می دارم .
    دوستان گرامی !
    برگزاری همایش مبارک امروزی شما را- که به منظورتالیف هرچه بیشترقلب ها و تحکیم روابط برادری ومعرفی هویت فرهنگی وملی ما ، به ابتکارشما عزیزان دردآشنا ومهر ورز تدارک گردیده است - از ژرفای دل تبریک عرض داشته وبرای تان موفقیت های مزیدی را ازبارگاه خداوند آرزو می نمایم .
    دوستان مهرورز !
    قلبا آرزو داشتم تا ب این همایش خجسته شرکت داشته باشم ودیده به دیدارتک تک شما بزرگواران روشن نمایم ، اما گرفتاری هایی که به من پیش آمد ، متاسفانه نتوانستم به آرزو جامه تحقق بپوشانم .
    این گرفتاری - که جنبه رسمی ودولتی داشت - موجب شد که به دعوت عزیزان با لاخص بعضی ازبزرگان و دانشمندان حاضر درآن گردهمایی یا قورلتای مبارک ، ازجمله پروفیسوردکترعنایت الله شهرانی ، استاد بسم الله خان انجلادی ، دکترمحمد اکبر همت فاریابی قاضی محمد علی ، پاسخ مثبت ارائه بدارم که ازاین ناحیه در برابرشما خود را سخت مقصور احساس می کنم . ایکاش می توانستم چشمانم را به دیداریاران وهم باورانی که سالهاست آرزوی دیدارآنهارا در دل می پرورم ، روشن بسازم وازصحبت های قیمت دارمهربانان وفرهیختگان استفاده ها برم .
    دوستان عزیز !
    اگر من دراین مجلس با برکت حضور فزیکی ندارم ، یقین بفرمایید که مرغ دل بی قرارم در هوای مهر ومحبت شما وفضای عطر آگین این اجتماع تاریخی ، بال افشان است . من باورکامل دارم ازاین اجتماع بزرگ نتیجه دلخواهی به دست خواهد آمد . اجتماعی که مژدۀ اثرآفرینی آن را می توانم با کمال خوش بینی ، پیش بین باشم .
    من ضمن اینکه به تجدید سلام وارادت می پردازم ، به این باورهستم که شخصیت هایی که درآن جا جمع آمده اند ، درتلاش آن اند تا رشته همزبانی را با رشته مقدس همدلی پیوند ‘گره بزنند وشیرازه چنین پیوندها را به یاری ومدد خداوند ناگسستنی تر بسازند .
    دوستان گرامی !
    من درحالی که ازاین دور دست ها به تک تک شما عزیزان گلدسته های بویای مهر وهمراهی وهمدلی می فرستم ، دست های همه تان را با صمیمیت می فشارم وبرای تان آرزوی موفقیت وسربلندی دایمی را دارم .


    با احترام
    برادرتان ملکزاد
    شهر انقره - ترکیه

    Geen opmerkingen:

     
  • بازگشت به صفحه اصلی