• بازگشت به صفحه اصلی
  • donderdag 31 december 2009

    ارایه کمک ففتا به سیلاب زدگان بدخشان

    ارایه کمک ففتا به سیلاب زدگان بدخشان
    هیئت رهبری فدراسیون فرهنگی تورکان افغانستان، بعد از جمع آوری معلومات در مورد مصیبت دیدگان سیلاب های اخیر در شمال افغانستان و تشخیص اولویت ارایه کمک های عاجل خود، تصمیم گرفت تا کمک های مشابه ففتا را که شامل دو هزار دالر امریکایی میباشد، به سیلاب زدگان ولایت بدخشان بفرستد.
    درین ارتباط هئئت مدیره ففتا، محترم دکتور قمرالدین مصلح معاون اول فدراسیون فرهنگی تورکان افغانستان را موظف نمود تا با تشکیل یک کمسیون از اعضای ففتا در بدخشان و موسفیدان محل سیلاب زده، مشخص نماید تا مبلغ متذکره به نام کدام شخص در بانک واریز گردد.
    بدخشان، بعداز جوزجان، فاریاب و تخار چهارمین ولایت مصیبت دیده از سیلاب ها در شمال افغانستان است که فدراسیون فرهنگی تورکان افغانستان کمک های "حال به قدرت" خود را به آن میفرستد.
    با درنظرداشت ابعاد تخریبات در اثر سیلاب ها و فقر مردم، درحالیکه فدراسیون فرهنگی میداند، دو هزار دالر کمک در یک اولسوالی ویا یک محل سیلاب زده بسیار ناچیز بوده و به مانند ریختن یک قطره آب، بالای سنگ داغ است که در یک لحظه تبخیر میگردد، اما به هر حالت، فدراسیون فرهنگی تورکان افغانستان این عمل خود را به مثابه یک بیان همبستگی و تلاش تسکین آلام مردم بیچاره خود تلقی مینماید.
    اداره مالی ففتا

    Geen opmerkingen:

     
  • بازگشت به صفحه اصلی