• بازگشت به صفحه اصلی
  • donderdag 31 december 2009

    اطلاعیه ففتا در رابطه با کمک ها در اولسوالی دشت قلعه ولایت تخار

    اطلاعیه ففتا در رابطه با کمک ها در اولسوالی دشت قلعه ولایت تخار

    در خبر منتشره دهم جون سال روان در سایت فدراسیون فرهنگی تورکان افغانستان در رابطه با کمک به سیلاب زده گان اولسوالی دشت قلعه ولایت تخار گزارش داده شد که کمک ارسالی ففتا نظر به درخواست مردم محل برای احیای مجدد بند آب کوکچه به مصرف میرسد.
    از قرار یکی-دو تماس با رهبری فدراسیون فرهنگی تورکان افغانستان چنین افاده میگردد که بعضی از هموطنان عزیز، این مسئله را به اشتباه درک کرده اند، بناً ضروری پنداشته شد تا درین موضوع، بار دیگر روشنی انداخته شده و ناراحتی آن عده هموطنان گرامی که به سو تفاهم این موضوع دچار شده اند، مرفوع گردد.
    فدراسیون فرهنگی تورکان افغانستان با درک احساس مسئولیت و همدردی با مردم سیلاب زده ولایات شمال افغانستان، خود را موظف نمود تا از اعضا و هواداران ففتا کمک جمع آوری نموده و با ضم آنچه خود در بودجه " کم مایه " خود دارد، به یاری مصیبت زده گان بشتابد.
    بعداز ولایت جوزجان و فاریاب، ففتا، کمک مشابه خود را برای سیلاب زده گان اولسوالی دشت قلعه ولایت تخار فرستاد، اما سیلاب زده گانیکه مستحق دریافت همین کمک ها بودند، با تشکیل یک شورای موسفیدان تصمیم گرفتند تا این کمک را برای احیای بند کوکچه که توسط سیلاب ها تخریب گردیده است، به مصرف برسانند و برای این منظور به رهبری ففتا مراجعه کرده درخواست توافق نمودند که هئیت رهبری ففتا به هیچ وجه نمیتوانست با خواست مصیبت زدگان سیلاب ها مخالفت نماید. چون کمک مذکور به خاطر استفاده همین سیلاب زده گان ارسال گردیده است و هر قسمیکه ایشان تصمیم بگیرند و به همان قسم مصرف مینمایند. بنابرین کار احیای مجدد بند کوکچه آغاز گردید.
    بار دیگر تأکید میگردد که فدراسیون فرهنگی تورکان افغانستان کدام پروژه احیای مجدد محلات تخریب شده را ندارد و این کار دولت افغانستان است که انجام بدهد. امیدواریم که ازین تصمیم به خصوص، نیک و خیراندیشانه مصیبت زدگان سیلاب ها در اولسوالی دشت قلعه، تفسیر و تبصیر نادرست صورت نگیرد.
    اداره مرکزی ففتا

    Geen opmerkingen:

     
  • بازگشت به صفحه اصلی